Ay valla çok zor sizi çok iyi anlıyorum. Benim kızım da on aylık olacak o da o şekilde. Onun için yaptığım şeyleri yemiyor. Millet meyveye alışırsa sebze yemez dedi ama benim kızın tatlı şeylerle hiç arası yok zaten. Bizim yediklerimizden yemeye çalışıyor. Haliyle herşey de verilmiyor. Gerçi versem de çok çok az yiyor. Bile deneyeyim dedim çiğnedi emdi suyunu bıraktı attı. Yutmaya hala korkuyor. Ben de iki hafta önce yemekleri ve çorbaları az tuzlu az salçalı yapmaya başladım azar azar veriyorum bakalım. Alerjik bir bebek olmasaydı yoğurt ve kefir verin derdim. Ya da isterseniz bebekler için probiyotik alın kullanmaya başlayın en azından bağırsaklarını düzenler. Hassas alerjik bir bebek olduğu için de sık sık kabız oluyordur muhtemelen. Bir de siz diyet yapmayı deneyin isterseniz. Anne sütü aldığı için belki sizin yedikleriniz de etkiliyor olabilir.