Skryeee Benim kızımda 9 aylık. İllaki yemek istemediği zaman oluyor, ama sen mutlaka ver bence. Mama/anne sütü yeterli gelmez. Kahvaltıda da mı yemiyor ? Domatesi 3 gün kuralıyla denediysen, salça niyetine yemeklerine koyabilirsin. Ben bazen kendi yaptığımız ev salçasıylada yapıyorum, kaşığın ucu kadar koyuyorum. Kabızlığı için zeytinyağı iyi gelir diye düşünüyorum.