Öncelikle geçmiş olsun komşularınıza,önlem ve tedbir kapsaminda testinizi yaptirin,sonrasinda dikkat edin el temasi uyguladiğiniz yerlere asansör kullanmayin mümkünse sizin için. Çok yıpratıcı bir sürecin tekrar basına geldik. Dilerim maske takmayan insanlarin haber kanallarinda gülerek “canım istemiyor” deyişleri başka insanlara vebal olmaz. Ben başka böyle bir ülke görmedim,bizler koyun değiliz,sürü değiliz ki başımızda çoban gereği duyalım. Türk milleti ne destanlar yazmıştır varlıkla,yoklukla… Gel gelelim insanliği tehdit eden bu illete karşı kucak açıyor,cahil cesareti besliyoruz…