Yeniann3 canım ben çok aşırı ateşlenmiştim kalkamadım bebeğimi emzirmedim 1 haftalıkken annem hemen ıhlamur limon yaptı sonra ağrı kesici antibiyotik üstüne sıcacık yorgana sarıp uyuttu beni bi kaç saate kendime geldim dikişlerin acısına gelirsek geçecek emin ol ben 15. Gün tamamen kendime gelmiştim kendi işimi görüyordum ayrıca kabızlık sorunu bende de vardı maalesef doğumdan sonra olur normal çaresi de bol sıvı tüket ben hemoroid olmuştum oturamıyor ağlıyordum 😔