Aynısı oldu bende de yataktan rahat kalkmam 1 haftayı geçti. Dikiş yerlerim açılıyor gibi yanma ve sızlama oluyordu. Bunun sebebi de büyük ihtimalle gaz sorunuydu. Gaz geçince diğer şikayetlerim de bitti sayılır. Sade Nescafe ve kayısı iyi gelmişti bana. Sıcak suya koyup şiştikten sonra yiyordum kayısıları. Kabızlık sorununu bi an önce çözmeye bak. Gerekirse lavman yaptır. Ayıptır söylemesi benim ıkınmaktan fissür denen şeyden oluştu bi aydır onun ağrısını çekiyorum bi de. Kimi an oturup emzirirken ağlıcak kadar oluyorum. İnşallah başına gelmez. Dikkat et kendine geçmiş olsun