TalentedMom Rojee abartı olmadığı sürece bence kullanılabilir ben ayak altına sürüyorum çok terliyor çünkü
Rojee TalentedMom bende gidigina terliyodu kesik kesik oluyodu sürünce hemen geciyodu ama tozları burnundan karaciğerine yapisiyomus
Rojee Yotsuba kız yok okuduktan sonra kullanmam bı daha ama eskiler hep kullanmış ya ya sudocrem bana iyi geliyor sivilce lekelerine özellikle ama. Pisige ve kesiklere iyi gelmedi bebeğimde
Mmbd Rojee pudra onerimiyor siz surerken ne kadar dikkat etseniz de solunum yollarina kaciyor ve yapisiyor
Arasannesi Rojee bende chıcconunkını kullanmıstım baslarda ve gercekten kızarıklıgı vs kalmıyordu ıyı gelmıstı ama zararlı oldugunu ogrendım bıraktım