AyPerisiVeGokPrensininAnnesi cinaralpinannesi Biz pazartesi verdik. Bugün bir ürün geldi, diğer ürün hala kargoda yolda. Bekliyoruz. 💁🏻♀️
Elsdy cinaralpinannesi bende 5 tane falan ürün sipariş vermiştim 4 tanesi geldi 1 ay geçti diğeri yok . Sonra kartımı kontrol ederken onun parasının iade edildiğini gördüm. Demekki stokta yok ama bi haber bile vermediler karta bakmasam görmeyeceğim
Fatma8791 Ürünüm siparişimin 17. Gününde geldi. Müşteri hizmetlerini ve kargo şirketini defalarca aradım. İşlerini doğru yapmıyorlar. Ve en büyük sıkıntı kargo şubesi cevap vermiyordu. Sinir olmuştum. 😡😡