Akademisyenanne kilo boy eğrisi persantil denen çizelgeler vardır annesi ,başından beri topluca bir bebekmis zaten ,aynı eğriyi takip ediyor ise sıkıntı değil,evet mama da alıyor ek gıdaya da geçmeli ama özellikle açlık tokluk meselesine dikkat ediyor doyduktan sonra aşırı yedirmeye çalışmıyorsak sıkıntı yok,büyüdükçe azalacaktır zaten sadece persantil eğrisini takip edin,sevgiyle kalin