Akademisyenanne benim kızımda 3750 gram doğdu şuan 5 ay 25 günlük. Kilosu 7.2 boyu 68 cm. Günde 1 kez emziriyorum onun dışında hep mama. Alerjik bir bebek olduğu için anca bu kadar alıyor. Çok şükür normal sınırlarda şuan kritik değerin altına düşmedi. Sizin kızınızın boyuna göre düşününce çok fazla değil bence. Azı da kötü çoğu da. Sağlıklı olsunlar inşallah 🤲🏻🤲🏻😊