Mericavcilar Kahvegerek iyileşme sürecinde ve üşütünce kaşınma olur. Üşütmemeye dikkat edin. O hissizlik hep olacakmış benim 6 ay oldu hala var annem beni de sezeryan ile dünyaya getirmiş o hissizlik hala var 27 sene geçmesine rağmen 😊
Wyz Kahvegerek hissizlik zamanla daha iyi oluyo ama hiç bi zaman eskisi gibi olmuyomuş azda olsa bi hissizlik kaliyomus öyle dedi çevremdekiler ben 8 ay oldu hala kasudigimda filan bu tuhaf oluyo hissizlik var yani
Emiri Kahvegerek bende hissetmiyorum görümcem de oldu sezeryan 1 sene oldu o bile diyor hissetmiyorum bizimkisi normal daha taze yaramız
Ecekusum Bende doğum yapali 4.5 ay oldu bende de his kaybı var çok tuhaf geliyor ama demekki yalnız değilim
Ysmnse Kahvegerek benim de 1 ay oldu aynı şekilde bende de var araştırdığımda normal olduğunu öğrendim o yüzden üstünde durmadım