Keremini Sihirli bir değnek değmiyor bebeklere 🤷🏻♀️ Yani çok aman aman bir şey beklememek lazım. Ama gece gündüzü farkedebilir, geceleri daha iyi uyuyabilir kırkından sonra. Bizim akşam ağlamalarımız başlamıştı mesela, 3 aylık olucaz hala tam bitmiş değil. Yani bebekten bebeğe değişiyor aslında. Durmadan huy değiştiriyorlar 😊