Bugün 33 günlük olduk 👶🏻 Ve ilk günden beri özellikle de büyükler hep aynı şeyi söylüyor; hele bir kırkı çıksın… Uykusu düzene girecek, daha iyi beslenecek, huzursuzluğu azalacak vb. Sahi gerçekten ne kadar sihirli oluyor kırktan sonra, tecrübeyle aydınlatabilir misiniz 😀