NiDaAli_o bir bilgim yok canım çok geçmiş Sun inşallah biran önce sağlığına kavuşur bebeğin. Kistin adını biliyor musun çünkü bende de var ve doğuştanmis 21 yaşıma kadar farkedilmemis baş ağrısı şikayetiyle gittiğimde öğrendim görme bozukluğuna ve hormon bozukluğuna sebep olabilir dedi bir kaç şeyde vardı göz testi hariç hepsini yaptırdım bir şey çıkmamıştı benim ki iki gözün ortasindaymis 6 ayda bir mr çekilip kontrol edilecekti ama bende gidemedim hamilelikti salgindi derken kaldı