Kızlar bebeğimin anne karnında farkedilen bir kisti var beyninde.
senelik kontrollere getirin demişti burdaki doktor (erzurumdaym)
Ben izmitliyim normalde. O yuzden orada götürmek istedim
Ve mr sonucunu ancak gösterebildik covid yüzünden. Doktor ameliyat olması gerektiğini çünkü beyninin sürekli su topladığını ilerde zeka sorunlarına yol açacagını söylemiş.
Tabiki çok kötü oldum ya böyle bir durum yaşayan varmı ameliyat olan vs..
Nasıl bir süreç bizi bekliyor
(nöroendoskopik ameliyatmış şantsız))