Her bebeğin gelişimi kendine göre ve farklı 🥰Bizimki 4 aylık ve diğer aylardan değişen tek şey hareketlenmesi oldu :) Nesneleri keşfediyor, bulduğunu ağzına götürüyor, yeni yeni tutup kavramaya başladı ve yan tarafa dönmeler.. Bunun haricinde maması, uykusu, huyu aynı. Keyifli ve bol keyifli bir ay bekliyor sizi 😊