Balteknem emme süresi azalabilir artık çünkü çekme kuvveti daha güçlü eskiye göre. Bu yüzden de erken doyuyorlar . İlk doğduğnda kızım yarım saat emerdi yoruluyor çünkü durup durup çekiyordu . Ama şimdi 10 15 dk çok üzün sürmüyor . Ellerini emmeside normal artık her şeyi ağzına götürür