asafnannesi malesef bizdede aynı sorun var bızde 7aylıgız ve suyla sadece oynuyor yeterkı ıcsın dıye bırakıyorum gunde 3 kez üst bas değişiyoruz… güzel cekıyor suyu agzında bekletıp bekletip tükürüyo 🤭türlü türlü suluk aldım ama bende 3 4 gndur kahve yanı su bardagıyla denıyorum sankı o daha cok ılgısını cekdı ve onunla daha ıyı iciyor gibi sizde deneyın 1 damla da fazla gıtse kar🥴 ah bu bebelerrrr🤷♀️