Bebeğim 7 aylık olacak anne sütü alıyo ek gıdada veriyorum tabi ama su içiremiyorum yok ne yaptıysam içmiyo ağzını açmıyo kandırıp verdiğimde de geri çıkartıyo çok terleyen bi bebek artık çiş çok az yapar oldu sabaha kadar dolmuyo bile bezi cok üzülüyorum su cok önemli bişey fikri olan var mı kızlar ne yapabilirim nasıl sevdirebilirim?