Yoruluyor demeye bakma 😂 onu tüm eğitim boyunca diyorlar.hatta şunu duydum 6 yaşında bir çocuktan “ öyretmenim ben çok yoruldum babam parası neyse versin de sen yaz “ Kalem tutabiliyor mu ? Makas ile bir şeyi kesebiliyor mu ? Bunlara bakılır canım. Benim birinci sınıf öğrencilerimi bir görsen hepsi yürüyen çantaydı 😂 ahhhh yavrularım minik ellerini yerim.