Ogretmen arkadaslar varsa kucuk bir sorum olacak. 23.09.2014 tarihli oglum bu sene 1 e baslicakmi? 5 gun sonra 69 aylik oluyor okul acildiktan sonra 72 ayi dolduruyor gonderme taraftari degilim okulla gorustuk gelin bir bakalim test edelim dediler kalem tutusu yazisi falan iyi fakat bir muddet sonra elim, kolum agridi diyor. Fikirlerinize ihtiyacim var 🌻🦋