Dora90 19 günlük bebeğim var... sütüm az... biberonla mama ve meme olarak gidiyoruz... buna mecburum.... çok acıkınca memeyi asla tutmak istemiyor uğraşamam der gibi... ama biberonla biraz doyunca memeyi tutuyor ve asla bırakmıyor ne varsa içiyor yavrum... banada çok dediler memeyi rededetr diye şükür henüz öyle bir durum yok... memeyi emmek zor bebeğim küçük zorlanıyor... bende sütüme tesir edeceğini bildiğim için yediklerime çok dikkat ediyorum sütümün tadını beğensin bırakmasın diye her emzirmeden önce göğüslerimi yıkıyorum gerekirse duş alıyorum tiksinme olmasın diye... soğan sarımsak sucuk pastırma pırasa kereviz vs gibi yoğun kokulu ve acılardan tamamen uzağım tatlıya düşmedim ama tatlı tüketiyorum evet ve bol su süt.... umarım memeyi reddetmez.... ama etsede yapacak birşeyim yok çünkü bebeğime sütüm yetmiyor... bol bol emzirsemde... umarım çoğalır