Dora90 benim bebeğimde 5.günlükken yoğun bakıma yattı emziremedğim için sıvı kaybı oluşmuş. Ben bebeğimi 1 ay boyunca sütümü sağıp biberonla besledim. 3 saatte bir sağdım. Herkes biberona alıştı seni artık emmez dedi. Ama sürekli sağıp vermek zor geldi. 1 ayın sonunda zorla memeye alıştırdım ben, önce yatarak emzirdim sonra kucakta emzirmeye alıştırdım kızımı. O ağladı ben ağladım ama sonunda alıştı. Şuan 3 ay 25 günlük çok şükür sadece meme emiyor, mutlaka emzir, sabret inat et bebeğin alışır inşallah 🙏