Mineoksuzz [bilinmeyen] rica ederim ama yanındayken öyle yatırın allah korusun boğulma durumu olmasın 😌evet motilium şurup 👍🏻
Elamm premses_annesi siz nasıl atlattınız kaç ayda geçti bugün biraz fazla emdi kızım kaç kere öksürdü genzine çok kaçırıyor 😔😔
[silindi] [bilinmeyen] aa benim bebeğim de 41 gunluk bu sıkıntılar var bizde de. Agzında uykusunda bile biseyler geveliyor agzına kusmuk gelip yutuyo. Ama kusmuyo. Aslında benim bebeğimin sesi kısık uzun zamandır şimdi baktım reflüsğ olan bebeğin kısılabilirmiş. Ben bu zamana kadar soğuk algınlıgından diye düşünüyodum