Melike_koc
Bnm kızım da 2.5 aylık bnde reflüden şüpheleniyorum sürekli bi yutkunma oluyo dr a götürdüm yutkunuyosa reflüdür dedi molitium die bi ilaç verdi ama kullanmadım. Kilo durumuda iyi aslında ama brz daha takip edicm gecmzse götürcm
premses_annesi
[bilinmeyen]
Melike_koc benım kızımda reflu vardı sureklı her yedıgını kusuyordu uyurken bıle oguruyodu agzını eksitıyordu cok sukur gectı ılac kullanmadan atlattık
Elamm
premses_annesi siz nasıl atlattınız kaç ayda geçti bugün biraz fazla emdi kızım kaç kere öksürdü genzine çok kaçırıyor 😔😔
Sumeli55
premses_annesi kaçıncı ayda geçti peki
Pelinzade
Benimki çok nadir kusuyor yediğini mama yiyor ama bu aralar yutkunma gibi ağzını oynatıyor bende şüphelenmeliöiyim
Yasemin389
Sürekli kusuyorsa huzursuzsa cok agliyorsa bende kızımı doktora götürdüm ulturasyonda baktılar bisey çıkmadı ama çok kusuyordu doktorda öncelikle mama kullanıyorsanız bebelac gold reflu mama önerdi sonra surup verdi bebegin kilosuna gore şırıngayla çekip veriyosunuz
Sonsuzluk052018
[bilinmeyen] peynir seklinde kusma hemen emdikten sonra kusma ağzında geviş getirme agzina eksi su gelir yuzunu eksitir benim oyleydi gittim reflu varmis
eyluleymen
Bizde aşırı derece de kusuyoruz.hem kendi üzeri hem bnm üzerimi kirletiyor ne önlük ne ağız mendili yetiştiremiyorum 😑karnı tokken açken gaz çıkardıktan sonra ve ya normal bir anda devamlı kusuyor.
Melike_koc
[bilinmeyen] 1 yaşa kdr geçer diyolar
eyluleymen
[bilinmeyen] 51 günlüğüz.bugün bizde rutin kontrolümüze gittik.aşırı kustuğunu durumu anlattım.yeni doğan bebeklerde ilk 5 6 ay kusmaları normal .fizyolojik reflü olabilir bebeklerde görülebilirmiş.ama bizim kilo alımımız iyi olduğu için tedavi ve ilaca gerek yok dedi.kusuklu günlere devam yani😂
premses_annesi
[bilinmeyen] doktorumuz 5. ayda tavan yapar dedı olede oldu 6. aydan sonra rahatlarsınız ve 6. aydan sonra cok sukur atlattık
eyluleymen
[bilinmeyen] aynen yaa inan kıyafet yetiştiremiyorum yıkananlarda kurumuyor malum kış.sanki ağzında lokma var gibi yutkunuyor aynısı😁demek sizin azaldı darısı başımıza😊aman sağlıklı olsunlar da kusuklu kusuklu kokup dolaşalımm😆
eyluleymen
[bilinmeyen] ay inşşallhh😁😷
Sonsuzluk052018
[bilinmeyen] 5 aylikken cikti su an 7 ay 17 gunluk
Denotemo
[bilinmeyen] evet reflü canım, benim kızımda reflü 2 aylık. İlknzamanlar günde 7 8 defa kusardı. Sürekli midesi yanardı her şey yukarı gelirdi. Burnundan falan cıkardı. Şindi günde bi iki kusuyor yine burnundan geliyor arada. Kusmadığı zamanlar yukarı geldiğini duyuyorum. Hırıltısı oluyor siren sesi gibi befes alıyor bazen. Hepsi belirti.
Mineoksuzz
Benim kızım da reflü var 4 aylık şu an kusması vardı ama çok değildi,uyurken yediği ağzına geliyordu birşey geveler gibi yapıyordu ağzında ve çok şiddetli öksürüğü vardı. Doğdu 1 haftalık ken başladı bu belirtiler. Öksürükten yoğun bakımda kaldı 25 gün kadar reflü dememe rağmen dinlemediler ciğerleri temiz dediler çıktı öksürüğü geçmedi şu an 4 aylık her gittiğimiz doktor burun spreyi veriyordu mahvolmuştu artık tabi bizde öyle. Geçen ay doktorumuz motilium şurup verdi de onunla rahatladık baya çok şükür 🙏🏻
Elamm
Mineoksuzz reflü şurubu mu o acaba ağzına gelmeler bitti mi aynıları bizdede var kilo alımı iyi diye ilaçta vermediler çocuk çok rahatsız oluyor aşzına gelince uykudan uyanıyor ya 😕
Mineoksuzz
Hatta bize bir doktor çenesi küçük ondan öksürüyor bile dedi psikolojim bozulmuştu artık abartısız 20 den fazla öksürüyordu günde ciğerleri çıkacak gibi
Denotemo
[bilinmeyen] belirtilerden anlıyorlar. Ne testi var ne de tedavisi. Eğer kilo alımı azsa gebelde kusan bebekte öyle olurmuş o zaman müdahale ediliyor sanırım mama falan tavsiye ediliyor.
Mineoksuzz
[bilinmeyen] ah ah 4 ayda çok çekti kuzum ama şimdi baya iyi elhamdulillah 😌 yani bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama yastıkla yatırın başı yüksekte olsun gazını çıkarmadan yatırmayın birde ben düzenli gaz damlası kullanıyorum oda fayda etti sanırım aslında yüz üstü yatmaları gerekiyor reflü varaa gündüz yastıkla yüz üstü yanındayken tabi uyutabilirsiniz bizim kız yüz üstü sevmiyor yatıramıyorum ☺️
Mineoksuzz
Birde ben yediklerime dikkat ediyorum sadece emdiği için
Mineoksuzz
Elamm evet bizimki de öyleydi hem ağza gelmesi geçti hem öksürüğü doktora söyleyin reçete eder diye düşünüyorum