tuba8burak Deletedmom94 Yaa süper olur 🤗 Yaşasın kilo arkadaşlığı 😅 İnşallah sütümüz etkilenmeden veririz kiloları 🤩
tuba8burak Mirosum Ayna da bakınca bi de eski fotoğraflara bakınca insanın canı sıkılıyor . Ama sonra diyorum ki kızım sen emziriyorsjn yemen kilo Alman gayet normal deyip kilo almaya devam ediyorum 😅
Mirosum tuba8burak hahahahsh 😂 bende öyle amaaan işe başlayınca veririm nasıl olsa diyorum yemeye devam ediyorum 😂😂
tuba8burak Woody Bende gitmeyi düşünüyorum ama uyamamaktan da korkuyorum hep pazartesi başlarımcılardanım da 🤩😅
Duygusm tuba8burak Kendimde gördüğüm tatlı yemediğim sürece kiloların güzel güzel gittiği. Tabii ben dayanamayıp yiyorum bazen o ayrı 😄 tartı hemen doğruyu söylüyor bana.
tuba8burak Duygusm Tatlısız bir hayat mı?? Düşünemiyorum resmen 🤭🤩 3 beyazdan uzak durdun mu gidecek aslında bu kilolarda