Canım,
Bebeğin küçük ve küçük olduğu için emme refleksi ne yazık ki yeterli olmuyor ben 41 haftada doğum yaptım ve kızım sütüm gelmediği için saralık oldu ışın tedavisi oldu çok şükür 3 gün kaldı kuvezde eve geldik senin dediğin gibi hiç uyanmıyordu ve baygın gibi yatardı 1 saatte zor uyandırdım alt aç, burnu ağzı oyna, ayağını gıdıkla kulakla oyna derken çok uğraştırdım okadar uyurdu ağırdı uykusu ve ememediği için mama vermek zorunda kaldım ve ayrıca sağıp kendi sütümüde verdim bir yorumunda şiringa yazmıssın beni unutmasın diye evet doktorlar biboran önermiyor ya kaşık ve şırınga ver diyorlar ancak ben saralıktan çok korktuğum için biberon verdim yani korkma unutmuyorlar hatta kızım 3 aydan sonra mamayı bıraktı şuan 8 aylık benide gayet emiyor yani şunun için yazmk istedim senin ve bebeğinin sağlığı önemli 2 satte bir uyandır sütünü sağ gerekirse mama ve biberonıda kullan belki yanlıştır ama emmeyi öğreniyorlar cene kuvvetleniyor allah bütün yavrularımıza sağlık versin iyi geceler.