radicalbrain canım benim bebeğim de 36 haftalık doğdu aynı şeyleri bende yaşadım ben uyandıramayınca çay kaşığıyla besledim , sütümü sağdım çay kaşığıyla verdim sürekli ama bir saat beklemedim 20 dk da bi 2 3 çay kaşığı olsa bile verdim , çok küçük oldukları için kan şekerlerinin düşermiş ve uyudukları için biz farkedemezmişiz o yüzden uyurken biri çenesinden tutup ağzını açsın sende ağzına yarım çay kaşığı ile sütü koy ve çenesini hareket ettir ki yutsun sütü, hiç korkma birşey olur diye Allah’ın izniyle birşey olmaz, lütfen hiç aç bırakma 20 dk da ver uyanmasını bekleme , böyle doyurursan da güzel gelişir büyür , ayrıca çok geçmiş olsun 💐