Mnli 44760 ek gıdaya geçtikten sonra her öğünde teklif ediyorum şimdi sıcak oldyğu için gün içinde çok terliyor arada biz çay kahve içerken onun da suluğunu eline veriyorum heö bizim içtiklerimizi istemesin hem de su içsin diye
miraninannesi18 44760 mama yedikten sonra su verirseniz cok icmez karni doymus oldugu icin :) mama oncesinde vermiyorum su
miracinnannesii 44760 kızlar normal içme suyumu veriyorsunuz yoksa suyu kaynatıp soğuduktan sonra mı veriyorsunuz
Eternity 44760 Artık 6 aylık olmuş istediğiniz aralıklarda verebilirsiniz. Yemek öncesi sonrası uyanınca uyumadan önce
miraninannesi18 miracinnannesii hazir aldigimiz suyu kaynatiorum soguyunca veriyorum. Cesme suyu degil yani :)
Arzu-omur23 44760 6.5 aylık bebegım anne sutu ıle beslenıyo dogdugundan berı verıom ve cok sevıyo suyu😀 1 gunde rahat 100 120 cc ıcer. Havalar cok sıcak doktorumuz ıcebılır demıstı okadr😀
DogaLina 44760 biberonu 120 cc su koyuyorum veriyorum istediği kadar içiyo. Aralık olarak belli bişeyim yok kendim susadıkça onada veriyorum 😆 terlediğini gördüğümde veriyorum. Yemek yedikten sonra veriyorum 7 aylıgız