Tuba 44760 Ek gıdaya başladıktan sonra vermeye başladım ve istediği kadar içebilirdi, zaten fazla içmiyordu.🙂
Rabissedoo Ben öğlen veriyorum 3-4 çay kaşığı bazen uyumadığı için sütüm yetmiyor mama sonrası hemen veriyorum 44760
GoGirl 44760 benimde 6 aylik sık sık veriyorum cok sicak alistirma bardagindan icmeyi ogrendi istedigi kadar iciyor
Tuba 44760 Bebeğim 6 aylıkken sadece tadımlıktan sonra veriyordum geri kalan zaman emziriyordum ordan gideriyordu su ihtiyaçını.
44760 Tuba hmm. Ben su içerken qözümün içine bakıyo su bardaqına atılıyo benimde içim 1idiyo weriyorum içiyo
Eternity 44760 6 aylık olduysa vermeye başlayın artık günde 40 cc . Biz 4 aylığız, sadece mama ile besleniyor. 1 buçuk aylıktan beri veriyorum baya seviyor
miraninannesi18 3 aylik kizim mama meme seklide gidiyoruz ama cok fazla meme emmedgi icin su veriyorm bende hem mama yedigi icin hem havalar sicak oldugu icin. Bir zarari olacgini sanmiyorum severekte iciyor
mugemila 44760 Ben başlarda cay kasıgıyla veriyordum şimdi 6 ay 20 gunluk uzun zamandır gunluk 40 cc ya da uzeri veriyorum istiyor zaten çok sıcak sadece anne sütü alıyor bu arada tam ek gıdaya gecemedik
Zeynephatice 44760 4 aylık doğduğundan beri veriyorum ilk başta günde 3 4 çay kaşığıyla aklıma geldikçe büyüdükçe oranında süreside fazlalaştı.şimdi 30 cc biberonunu bir günde bitiyor