BelginYK insanlar herseye konuşur herseyi en iyi kendilerinin bildiğini ve yaptığını sanırlar boşver hiç umrumda bile değil benim o tip insanlar uzak duruyorum kulağıma bile takmıyorum yeter ki sağlıklı olsunlar bizimle beraber olsunlar da hersey aşılır inşaAllah Allah’ın izniyle yine de insan kendini yetersiz buluyor işte annelik böyle ne yapsan etsen de herseyin en iyisini en mükemmelini en en enlerini yapmak istiyor insan