BelginYK Merhaba. 9 buçuk aylık oğlum var. Son zamanlarda ayaklarını kasıyordu. Doktora gittiğimizde gösterdim durumu ordada yapmıştı. Afedersiniz özürdileyerek söylüyorum haz alıyor dedi doktor bana. Dikkatini dağıt dedi. Fakat dağıtsamda yine yapıyo bezini değiştirirken çok zorluk çekiyorum. Burada vardı böyle postlar. Nasıl yol izlemeliyim ? Nezamana kadar devam edecek böyle? Lütfen yardımcı olur musunuz ?
Sevilay61 BelginYK ya ne haz alması Allah askına bu aylardaki bebeklerin hormonları, hıssedebilecekleri cinsel kimlikleri olusmamış ki bi haz duygusu oluşsun. Bebeğin hoşuna gidiyor, oyun yapıyor filan dese anlayacağım. Zamanla kendi bırakır emin olun. Benım oglum da yapmıştı bir kac defa
Duygusm BelginYK Çocuklarda bu olabiliyor, normal bi durum, çekinmenize gerek yok. Bunu cinsellik gibi düşünmeyin, fizyolojik bir şey. Doktor bence doğru söylemiş, çocuğun üstüne gitmemek, engellemeye çalışmamak ve dikkatini dağıtmak tavsiye edilir genelde.
Hunilianne BelginYK bir enfeksiyonu veya rahatsızlığı olmadığından eminsen eğer, dikkatini dağıtmaktan başka yol yok. Unutacak. Ama senin desteğinle. Onu yapmaya başladığında dikkatini dağıtıp oyuna veya başka bir şeye yönlendirmen gerekiyor. Ve bu parmak emmek kadar normal bir durum aslında.
espalp BelginYK benimki de 9 aylık aynısını yapıyor. Bir de sürekli pipisiyle oynuyor 🤷♀️ Altını zor değiştirip kapatıyorum. Duş alıyor eli hep pipide. Oyuncakla dikkatini dağıtıyordum ama artık kanmıyor. Bıraktım yapacak bi şey yok şimdilik🤷♀️
BelginYK Sevilay61 bende ne yapacağımı şaşırdım. Ama o bölgeyi sıkıştırıyor ıkınır gibi yapıyor. Öyle miydi oğlunuz da ?
Sevilay61 BelginYK evet ıkınır gibi yaptıgını hatırlıyorum hatta ne derdi var diye düşünürdüm sonra kendi bıraktı. Siz hic bir şey yapmayın emin olun bi dahaki ay başka bi hareket cıkaracak. Onların şu anki tek derdi dünyayı tanımak😊
BelginYK Duygusm peki nezamana kadar böyle gidecek bilgin var mı ? Açıklaman için çok teşekkür ederim 🌺
Duygusm BelginYK Tam bir süre veremem, sanırım çocuktan çocuğa değişiyor. Engellemek ya da stres davranışı pekiştiriyor, anlayış daha çabuk çözüme götürüyor diye biliyorum. Rica ederim 🙏🏻
BelginYK Hunilianne enfeksiyon yada başka bir rahatsızlığı yok çok şükür. Bir haftadır aşırı stresliyim bu duruma. Dikkatini dağıtıyorum ama saniyesinde yine yapıyor. Artık daha çok uğraşmam gerekecek. Çok teşekkür ederim 🌼
BelginYK Duygusm daha fazla üstüne düşmem gerekecek sanırım. Valla kendimden geçtim dikkatini dağıtayım diye sürekli oyun halindeyiz balkondayız bakınıyoruz ozaman bişey yok. Kendi haline bıraktığımda hemen başlıyor yine
Mucizeem BelginYK dikkatini dağıtmaktan başka bir çözüm yok gibi çünkü ne kadar süreceği belli olmaz. Üzülme lütfen 🌺
meryemmirasmombuse BelginYK 7. Aydan beri aynı hareketi yapan bir kızım var kendini kasıyor sıkıyor mama sandalyesinde yapmaya başladı ilk aklıma gelmedi burda bir bayanın kızı da yapıyormuş 1 yasını geçmiş geçmemişti ondan öğrendim çocukluk çağı mastürbasyonu olarak adlandırılıyormuş çok araştırdım haz alıyor diye adlandırılmış olması çok yanlış ki o daha bebek isminin mastürbasyon olarak adlandırılması da çok yanlış ve insanları yanlış düşünmeye sevkediyor minicik tertemiz bedenler sizin benim düşündüğümüz şekilde bir mastürbasyon yapmıyorlar elbette okumayan bilmeyen bilmeden konuşan insanlar o kadar çok ki neyse sonrasında kızım bu harekete sürekli devam etti bazen çok ilgiden bazen ilgisizlikten olan bir durummuş gittikçe arttı gittikçe arttı yaptığı her an kaskatı kesildi gözleri kaydı resmen mama sandalyesinden sonra salıncağında top havuzunda atının üzerinde il adım arabasında heryerde kucakta bile yapmaya başladı en son şişme esseği vardı zıp zıp onun üstünde yaptı ve ben cıldırdım artık ağlama krizine girdim mahvoldum çünkü son radde diye düşündüğüm pedagoga götürme kararı aldım çünkü artık ne ben ne o bas edemiyoruz ilgisini dağıtmaya çalıştım bekledim sabrettim yaptığı an ellerinden tutup bunu yapmamalısın diye onu ne kadar sevdiğimizi hep yanında olduğumuzu gözlerine bakarak anlattım dikkatini hep başka yere cektim ama artık bittim ilgili sevilen hatta ilgiden şımarık bi bebek diyebilirim neden oldu neden geçmedi bilmiyorum yarından sonra doktorunda randevumuz var o yönlendirecek inşaAllah pedagoga bir an evvel kurtulmayı diliyorum hayırlısıyla🤲
BelginYK meryemmirasmombuse evet çok yanlış adlandırma var. Tabiki cinsellik yönünde değil ama yine de anne baba olarak rahatsız oluyoruz. Hiç ilgisiz bıraktığımı düşünmüyorum. Fazla ilgiden olabilir. Premature doğduk bir ay küvezde kaldık. Tabiki her anne bebeğiyle fazlasıyla ilgileniyordur ama benimki çok farklıydı bilirler prematüre anneleri. 9 buçuk aylık ama 7 buçuk aylık olarak görüyoruz doktorlarda öyle görüyor. Yani gelişim olarak yaşıtlarını yakalasın diye çok uğraştım. Biraz daha devam edelim yaşını bekleyeyim olmazsa bende sizin gibi yapacağım.
Azramom meryemmirasmombuse merhabalar, bir sonuç alabildiniz mi acaba benim kızımda da öyle bir durum var şu anda :(
meryemmirasmombuse BelginYK çok iyi anlıyorum sizi o yaptıkça ben daha da kendimi suçladım acaba nerde hata yapıyorum yetemiyorum diye kendi kendimi yiyip bitirmeye başladım bir an evvel kurturuluruz inşaAllah hayırlısıyla çok rahatsız edici bir durum ama ne diyelim Allah beterinden korusun 🤲
BelginYK meryemmirasmombuse amin canım sağlıklı olsunlar da bunu da atlatırız inşaallah. Evet kendimi de suçluyorum yetemediğimi düşünüyorum. 6 aylıkken emmeyi bıraktı. 6 ay boyunca zaten kavgayla emzirdim. Çevremden hep kötü yorumlar aldım pes etmeseydin bilmem ne. İnek olsan 5 kuruş etmezsin falan. Neler neler. Sütüm oldu ama emmedi. Bide bu olunca yetersiz buluyorum kendimi
Seydameva Merhaba canımız annelerimiz, Bazı yorumları gündemin dağılmaması adına silmek zorunda kaldık. Keyifli forumlar dileriz💕