Selenay Ipegim canım aynı şeymi bilemedim ama benim kızımda 14 aylık 12 aylıktan beri yürüyor ama 1 ayağı yan basıyor doktora sordum 18 aydan 36 aya kadar olabilcek ve düzelebilcek bi durummuş düzelmediğinde ortapediye götürebilirsiniz demişti 🙂
Ipegim Selenay benim kız bacaklarını açarak yürüyor canım parantez gibi görünüyor çok şükür biraz daha kapattı arayı ama yine biraz açıyor inşallah kalsiyum ve güneş desteğiyle çözeceğiz
Mery12 Selenay merhaba yan basiyor derken ne demek istediniz acaba, ayagini disa dogru acarak mi yuruyor
Ipegim Snurdogan allahıma şükürler olsun düzeldi🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Artık parkta diğer çocuklara bakmaktan psikolojim bozulmuştu🙁