Merhaba hanımlar kızım 15 aylık 2 ay olacak yaklaşık yürümeye başladı ama bacaklarını açarak yürüyor bu da canımızı sıkıyor pandemiden dolayı ancak bugün gidebildik doktor testler istedi yaptırdık yarına çıkacak, normalde ayaklarını birleştirdiğimde öyle çarpık değil çok az boşluk kalıyor hatta ilk günden şimdi daha da kapalı yürüyor ama çarpık görünüyor hiç böyle bir şey yaşadınız mı? Düzeldi mi ya da nasıl tedaviler uygulandı?