Suleyapan Alvvv ameliyattan çıkıp odama geldiğimde hemen emzirdim 🧿inanma kimseye iyi düşün iyi olsun.
Pelo_00 Alvvv Bence sezeryan ya da normal doğumla alakası yok kişiden kişiye değişiyor bence 3gün çok az geldi sonrasında artmıştı.
Ikrasu__ Alvvv ?? Hıc duymadım ama normal doguma gore gec gelıyorr ondada bebegı sureklı emzırmenız gerek bıkmadan 3. 4. Gun gelıyor baya sutum vardı hatta hep ıslak ıslak ugraısrdım 🤷🏼♀️
Fatmanuraliatilla Alvvv Benimde ilk doğumum normal oldu 3 gün suni sancı ile aç ve susuz o yüzden bende ikinci doğum da sezeryan istedim o yüzden sordum canım
Alvvv Fatmanuraliatilla ben de sancı çekmek saatlerce belki günlerce beklemek istemiyorum🙈 herkes kınıyor ama Kendimi normal doğuma hazır hissetmiyorum sezeryan istiyorum
Gdogru Alvvv sezaryenden çıktım kızımı emzirdim. Doğum şekli ile ilgisi yok, plesentanın vücuttan ayrılması ile ilgili sütün inmesi. Hayırlı doğumlar
Asklepios Alvvv benim geldi canım ilk kolostum ile başladı şimdi emziriyorum hatta su alımını fazla tutarsan iyi de beslenirsen eğer bir göğüsle emzirirken diğer göğüsün sırılsıklam yapabilir t shirtü 😂
Duygusm Alvvv Gelir,gelir korkma 😊 beni de darladılar sütün gelmez diye, geldi çok şükür. İlk 3 gün kadar kolostrum gelir, sonra süt gelir, sen yeter ki rahat ol 🤙🏻
Kuzumm Alvvv gelir canım tabiki ama gelmesi 2-3 saati buluyor yani bende öyle olmuştu o süre zarfı içerisinde bol bol emzirdim ve goguslerime masaj yaptım bebeğim sarılık olmasın diyede sütüm iyice gelene kadar mama verdi hemşireler
YaseminAran Alvvv kesinlikle psikolojik birşey pozitif düşün pozitif olsun ben doğum sonrası emzirdim birde hemen gelmiyor diye endişeye kapılma ve sık sık dene ilk birkaç gün az gelebiliyor birden inmiyor
Hazal89 Alvvv gelmiyor diye düşünme asla hemen emzir bol bol gelmediğini düşünürsen sağım yap ama memede tut sütün coğalsın derim
AryamH Alvvv geldi tabi sonucta o da dogum 🤔🤔 4 gun sonra geldi ilk 3 gun sarı biseydi su gibi kolostrum deniliyor yanlis bilmiyorsam. Doktor onunla beslensin mamaya gerek yok demisti.
Minik_fasulyem27 Alvvv bende sezaryen doğum yaptım benimkide birkaç damla gelmişti doktorum bana bestlak damla vermişti ondan sürekli gelmeye başladı eğer seninde gelmezse ondan alabilirsin cnm