Cey1254 doyup doymadığını bezlerinden ve kilosundan anlayabilirsin. Evde tartın varsa bir kaç gün dene. Sadece emzir mesela. Bezleri çişliyse ve kilosu artıyorsa tamamdır. Ben de senin gibiydim. Bebeğim emmedi ilk 3 ay, prematüre dolmuştu. Sağmakta yorulmuştum artık. Bi gün karar verdim sağmadım sadece emzirdim bebek istediği kadar. Bezlerini takip ettim evde kilo aldığını görüm tartıda. Bir ay sonraki doktor kontrolünde kilo da almıştı o günden beri sağmıyorum.