Cey1254 aynı durumdayım.bebeğin prematüre doğdu.önce ememyi beceremedi,sonra bir süre yetmeyince,mama+meme gittik.şimdi de bir memeyi güç bela emiyor diğerine geçince uyuyor.arkasından sağdığım sütü zorla içiriyorum.az önce 60 cc yi 45 dakikada içti.
ben de yoruldum sağmaktan ama 2 aylık bile değiliz.emzirdikten sonra ,sağılmış sütümü veriyorum,sonra sağmaya başlıyorum yeniden.
son kontrolünde gram almış ama yeterli bulmadı dr.mamaya başlayalım dedi,mama+süt olacak ve sağmaya devam mecburen…