Arkadaslar size soyle bir aciklama yapmak istiyorum ne benim Ailem ne esimin ailesi ayni sehirde degiliz 8 aydir biz insan yuzu gormedik inanin ben ve esim gunus suyu 3m maske kullaniyorduk hergun c vitamini alir sarmisak yutar uyurduk o derece hatta bebegimin doktora gidecegi gun bi arkadas beni aradi aman dedi sizde bayadir karantinadasiniz diye dlaga gecerken bile cikmadik disari diyorum ya biz o kadar dikkat ettik ki nasil bu Hale geldik inanin saskinlik icindeyim esimde bende calismiyoruz ucretsiz izindeyim ben zaten esimde evde calisiyo yani zaten cikmiyodu cahillikle suclayaniniz var bizi ne kadar taniyosunuz da Hemen hakan kesiyorsunuz edeceginiz bi dua onuda bu sekilde mi edeceksiniz gercekten cok ilgincsiniz