Deletedmom328 snglkllgl bu zamanda sağlıkçı insanla görüşülür mü? Bunu idrak edemeyecek yaşta değilsinizdir. Birde ana baba koca olan farzlar değil kuzen. Yani sağlıkçılara lafım yok yanlış anlaşılmasın Allah onları korusun ama bu şekilde alışverişi bile online yaparken kuzeninizi misafirliğe almanız çok saçma geldi bana. Umarım değilsinizdir ama muhtemelen kapmışsınızdır evde de sosyal mesafe maskeyle oturmadıgınıza göre.
Tontisimm snglkllgl mecbur bekliceksiniz ufacık bir belirti bile hissederseniz hemen hastaneye gidin ve kimseyle görüşmeyin bebeğinizde var off en korktuğum şey işteee🥺
Mommy_ snglkllgl Zaten sizin şu anda karantinaya girmeniz gerek 14 gün. Sizinle temasları var ve pozitif vakalar. Belirti vermeden test sanmıyorum yapsınlar evinizde tüm aile kendinizi karantinaya alın. Bu süreçte temas halinde olduğunuz başkaları varsa onlara da söyleyin. İnşallah hasta olmazsınız. Gelmiş geçmiş olsun ne diyim 🤷♀️
Gokceninannesiiyim snglkllgl hastaneye git bu olayı anlat ve kendinde olabilme ihtimalini söyle test yapsınlar varsa da erken teşhis ile sende kimseye bulaştırmamış olursun.
Dn123 snglkllgl hemsireyim. Illa korona çıkacak diye bir şey yok. Bazen baba korona oluyor ama karısı çocuğu olmuyor. Şöyle anlatayım. Gelip seni öptüyse salya bulaştıysa. Suratına hapşırdıysa risk var demektir. Mikrop solunum yollarını tuttuğu için burundan akinan virüs tehlikeli oluyor. Mideye gittiğinde yasamiyor zaten sen yinede test yaptır. Zaten corona olsan anlarsın ama birdaha misafir kabul etme
Alpkusunannesi Dn123 merhaba birşey sormak istiyorum bu tomografi den virüs kapma olasılığı nedir bilginiz var mı acaba ?
Babe Deletedmom265 konuyla alakasiz bir ara senin profil foton benim profil fotomdu herkes babaniz neden örtu takti diye soruyordu😝😂😂😂
MarlaSinger Korona olan bi yakınımız sağlıkçı. Hastaneden taburcu oldu iki gün sonra bize gelmek istedi. Kabuk etmedik diye demedikleri kalmadı. Bu zihniyet düzelmez ki
Duygusalanne MarlaSinger Darılan darılsın vallaha umrumda bile değil .Normallesmeyecegim die watsaptan yazı paylaştim . Bana gelen cevap ilk sizin gibiler ölcek.😳😳
Duygusalanne snglkllgl oyyy Allah göstermesin bu sebeple misafir almayın diyorlar belki sanslisinizdir virüs bulasmamistir ancak sağlık bakanlığına bildirmeniz gerekir yakın temastan karantinada kalmanız lazım üzgünüm ancak bu dönemde evinize misafir almamanız gerekirdi
Bebekcik2406 Umarım bulaşmamıştır, test sonucunu söylerseniz merak ediyorum, bebeğiniz varmış en korktuğum durum.
gezentianne snglkllgl niye görüşüyorsjnuz ki açık hava olmadan 1.5 mt olmadan,maske olmadan? hem de sağlkk çalışanı diyorsunuz. sizin gibi düşüncesiz insanlar yüzünden baska masum insanlara da bulaşıyor 😡😡😡
Duygusalanne MarlaSinger evet başlarına gelince anlarlar Burda bı binada laf dinleyen yoktu aman salla virüs felan yok bizde bulaşmaz die herkes iç içeydi en sonunda aynı binada hiç evden çıkmayan çok dikkat eden sadece kocasi çalışıyordu binada aklimiza gelicek son kişiydi kadında korona pozitif çıktı die binadakiler anca korktu şimdi kafalarını camdan çıkarmıyorlar .