Yasemin000 Furkansmomy ortopedik olup olmadığını bimiyorum İnan ki modelleri o kadar hoşuma gidiyor onun için aldım ama çok rahat bir ayakkabı hem sandalet hem spor ayakkabı aldım daha spor ayakkabı olmuyor ama sandalet çok güzel
Furkansmomy Yasemin000 hm tarz olarak benim de hosuma gidiyo hatta giyimde tercih ediyorum ama ayakkabı olarak bilemedim 🤷🏻♀️ Yürümeseydi yine de hm alabilirdim ama yürüdüğü için cok tahat olması lazım
canparcam123 Furkansmomy ablam ilk oğlumda hediye vicco almıştı ve 8yıl geçti üzerinden hâlâ ilk günkü gibi canım. .
Ozge_AyazEfee Furkansmomy https://www.vicco.com.tr/vicco-dory-sandalet-saks-mavi Bundan aldık oldukça memnunuz. Hafif ve rahat görünüyor 🥰 Rengi gerçekte daha koyu, burada çok cırtlak çıkmış 🙈
Mom9 Furkansmomy ben bayramda h&mden aldım açık ayakkabı çok güzel memnunum. Ama kızım yürümüyor daha küçük 🙈 eğer yürüyorsa vicco alın bence
Furkansmomy Mom9 gecen yaz yürümüyodu hm sandaletini almıstım 🤗 ama şuan yürüyo oyüzden rahat olması lazım
nazanay Furkansmomy Vicco oyle evet. Yegenime almistim yurumeye basladiginda, cok memnun kaldilar. Zaten cocuklara ozel, anatomik ayakkabilar uretiyorlar.
Furkansmomy Ozge_AyazEfee cpk hosmus güle güle giysin bebiş 🌸🤗 ben burnu kapalı istiyorum canım viccodan buldum bi model alcam bakalım 🙆🏻♀️