Hale-kd Mom16 çok haklısınız tamamen acemilik bende çok pişman oldum. Sık sık gazını çıkartıyorum ve emziriyorum 🙂
YDE Hale-kd bizimde ilk zamanlar çok hıçkırığı vardı hatta hıçkırığı o kadar kuvvetliydi ki kusuyordu. Beslenmesinden sonra gazını iyice çıkartın, zamanla da azalır emin olun 🌺