Merhaba tecrübeli anneler; bebeğim 8 günlük ve ciddi bir hıçkırık sorunumuz var. Sürekli hıçkırık tutuyor uykuda bile. Hani hıçkırık iyidir derler midesi genişliyor falan ama bilemedim ki 🤷🏻♀️ Siz de yaşadınız mı bu durumu? Her hıçkırıkta alıp emziriyorum geçiyor. Limonlu su falan dediler ama onu da denedim kusuyor onu verince. Bu hıçkırık sorunu normalmidir geçecek mi hep böyle mi devam edecek?