Eymenkmc Oğlum 3 aylık kilosuda 6800 kg 2 no.kullaniyorum ama 3 e geçicem bende artık sıkmaya başladı 😊
Nesemin16 Rabia1511 geç canım geç gerçi bez markasindan fark ediyor ama prima 4+ kullanıyoruz sleepy 5🤣
Rabia1511 KuzucukEfehan Bizde üç ayı bitiyoruz ben stok yapmıştım 2 numara kalmasın diye kullandım şimdi üçe başlıycam
Birten Rabia1511 ben bez sıktığı zaman rahatsız oluyo diye düşünüyorum 6 aylığına 4+ kullanıyoruz 8.5 kilo kızım
Mervefatih Aykhan iki numara küçük olmuyor mu canım bildiğim kdrıyla 6 kiloda falan başlanmalı 3 numaraya
Aykhan Mervefatih bilmiyorumki.ben gececekdim 3numaraya.esim dedi henuz erken.o zaman 2bitsin 3e gecelim