Elifevrenoz Beyzanurr ben kullanıyorum herhangi bir gaz problemi yada kabızlık yapmadı tabi annr sütü yanında veriyorum takviye olarak sütüm henüz az oldığu için bebeğim 10 günlük
Hanne1910 Emziremeyen bi anne olarak smayi tavsiye ederim çok memnunum ve gaz yapar diye korkma her bebekde gaz oluyor
Karakiz Ebalci ilk oglumda aptamil aldk ogluma yaramadi bebelac aldk ondn sonra kendine geldi kilosu gelisimi tabiki her cocuk baska tabiki