Ozgull Yigitoglum_2 migros e bebek eczaneler her yerde var canım şimdilik pekmez kullansan da olur bitince diğerine geçersin
Defnedilan34 Yigitoglum_2 ben hünnap marka keci boynuzu özü verdim şimdi kayınvalidem dut pekmezi yaptı kendi ondan veriyorum pek bisey Fark etmiyor yani
Asyamm0312 Yigitoglum_2 tadımlar demişsiniz ben de yeni başladım ek gıdaya ve çok bilgi sahibi değilim yardımcı olur musunuz nasıl bir süreç tadım ysotıkdan sonra mama mı veriyoruz
Yigitoglum_2 Asyamm0312 3 gün bi sebzeyi deniyorum mesela patates havuç kabak balkabağı muz elma armut gibi her biri 3 gün yedi sonra karistirabikiyorzu
Zeyno111 Yigitoglum_2 Pekmez de veren var sadece özü her zaman daha iyidir pekmez de şeker oluyor ısı işlem gördüğü için ve ısı işlem görünce bazı vitaminler ölüyor maruz kaldığı için ama bulana kadar kullanın zararı da yok yani. Hünnap markalı eczaneden alıyoruz biz keçi boynuzu özü 😍
Yagmurliva Bu kadar ayrıntılara takılmayın bizde bebek olduk önceki bebekleri düşünün herşeyi yedirmişler yokluktan aileler bazen cok abartıyoruz bişeyleri fakirin cocuguda büyüyo zenginde şimdi millet kimden ne duysa onu yapmaya çabalıyo
Payan Yigitoglum_2 kansızlık için Demir ilacı kullanılıyor zaten,günde 1 çay kaşığı kansızlığı gidermez