damlac ya ilk 6 ay her ay hatta bazen her hafta oldu. Dr a gittim. Dr a gittiğimde hep mememi iyileştirmiş oldugumdan bişe çıkmıordu ama dr 6 ay dolsun emzirmeyi kes olmazsa dedi.
ancak ben 2 yaşa kadar emzrme planım oldugundan acısada bırakmadm. İşte yaklaşık üç beş aydır hiç olmuodu ama geçenlerde yine oldu.
oğlum meme delisi oldugundan epey mememle oynadı sanırım o tetikledi.
İşte acı veren bi gün sonrası mastite geçmeden hep böyle engelliorm.
sende dediğim gb yap