33 günlük bebeğim ve 3. Kez sanırım mastit oluyorum. Artık dayanamıyorum. Bir ilaç olsun atayım sütüm tamamen bitsin istiyorum. Canım yanıyor. Oğluma kıyamıyorum. Ama ne yaparsak yapalım emzirme olayını çözemedik. Sürekli mastit oluyorum, ne yapacağım, nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum. Göğsümü kesip atmak istiyorum. Ne psikoloji kaldı ne bir şey