Papatyam1 ay ne guzel basem falan yok.ya dogrusu ben eskiden ne kasar zayif olursam oluyim benim ayaklarim kalçalarim incelir sadece vucut yapim oyle ki,belim çok ince ayaklarim da ince basenler buyuk durur.kendimi çok tuhaf hiss ederim.dikkat çok cekerim.bu yuzden kisa kiyafet falan giyemiyorum