52 kg ile hamile kaldım 68 kg sezeryan girdim eve geldiğim ill hafta 57 kg düstüm aa ddim süper 5 kg hertürlü gider ama o göbegin sarkıklığı🤦🏿♀️🤦🏿♀️ Sonra emzirirken inanlmz kanşekerim düsmeye başladı elime ne geldiyse o gün bugün yiyorum 55 günlük kızm sütüm kesilmesin diye kendimi aç da bırakamıyorum ve 61 kg 4 kg alarak geri yükseldim aynaya bakmak iskence ve yazlıktayım hiçbir kot şorrt etekbirinr giremiyorum😞😞 bebegin icin katlanıyorsun sanrm emme süreci boyunca zayflayamcammmm GErcekten yöntemi bilen varsa bnada sölesin 🙆🏿♀️🙆🏿♀️