HaticErkanMiran bir de bebeğinizi kucağınıza alıp ayakta emzirmeyi deneyin. Benimki o şekilde emerdi başlarda. 2 ay falan ayakta emzirdim. Sonra ayakta da almıyordu. Ama şimdi 1 yaşına girdi ve emiyor şoklardayım 😅 hiç ümidim yoktu 1 yıldır sağıp veriyordum. Dilerim siz de yorulup yıpranmadan ve yıpratmadan bu süreci atlatırsınız 🙏🏻 Yaşanan en zor şeylerden biri meme reddi. Yani süt olmasa mamayı verirsiniz yapacak bir şey yok diyip ama süt varken güzel annelerin vicdanı rahat etmiyor kendi sütünü vermek istiyor haklı olarak 🦋