HaticErkanMiran ah canım o kdar zor sinir bozucu dönem ki biz dogdu dogalı yasadık onu 3 aylık olucaz arzor aştık diyebilirim hatta almadık amyşne diretiyo bazen ama mutfakta aspiratörü acıyorum slikon uçla emziriyorum öyle emiyor canım rde emmedigi zaman ısrar etmiyorum heme kaldırıp sırtını pış pışlıyorum sakinleşince tekrar deniyorum baktım olmuyor sağdıgımı sutleri bazen biberonla veriyorum emzik kullanıyorum diretince önce onu veriyorum az emince cekip hemen meme veriyorum devam ediyo valla ben 2 bucuk aydır öyle devam ediyorum